Brabham Alfa Romeo BT46B 1/43 Tameo
- lumeboo2
- Registado: quarta nov 14, 2007 4:31 pm
- Contacto:
Non, é unha peza en fotograbado (photoetching) que eu tinha que pintar na cor azul das calcas, coma penso que iso non quedaría ben, nunca o podería igualar, aproveitei calcas sobrantes da version GP Italia e a base de ablandalas e recortalas forrei a peza de fotograbado.
Agora queda pintalos cantos da peza mais ahí pouco se vai ver.
Outra peza fotogarbada e a que vai pintada en branco e imita a rejinha que vai baixo a outra.
Obrigado pelos teus comentarios Joao.
Agora queda pintalos cantos da peza mais ahí pouco se vai ver.
Outra peza fotogarbada e a que vai pintada en branco e imita a rejinha que vai baixo a outra.
Obrigado pelos teus comentarios Joao.
"Cada criatura, al nacer, nos trae el mensaje de que Dios todavía no pierde la esperanza en los hombres"
- lumeboo2
- Contacto:
Re: Brabham Alfa Romeo BT46B 1/43 Tameo
Nas primeiras fotos as rodas traseiras e o alerón están sen colar e o alerón sen laca

Ista mñá ja laquei o alerón, polo que só queda monta-lo e outro rematado, espero facelo ista noite.

Ista mñá ja laquei o alerón, polo que só queda monta-lo e outro rematado, espero facelo ista noite.

"Cada criatura, al nacer, nos trae el mensaje de que Dios todavía no pierde la esperanza en los hombres"
Olá Luis,
O Brabham está com muito bom aspecto... eu diria impecável. E pelo que dá para ver, os escapes tb ficaram bem
Admiro imenso quem consegue montar modelos a esta escala...! Parabéns.
Só tenho uma pergunta. Nos modelos que tenho visto, o vidro é azulado (http://www.autosrapidos.com/superautos/ ... -bt46b.htm, por ex.), mas no teu está transparente. É para ficar assim?
João
O Brabham está com muito bom aspecto... eu diria impecável. E pelo que dá para ver, os escapes tb ficaram bem
Só tenho uma pergunta. Nos modelos que tenho visto, o vidro é azulado (http://www.autosrapidos.com/superautos/ ... -bt46b.htm, por ex.), mas no teu está transparente. É para ficar assim?
João
- lumeboo2
- Contacto:
Gracias JoãoJMCARC1 Escreveu:Olá Luis,
O Brabham está com muito bom aspecto... eu diria impecável. E pelo que dá para ver, os escapes tb ficaram bem![]()
João
Nom se aprecia bem nas fotos mais o vidro do meu tamén é azulado
A minunciosidade dos componentes é simplesmente incrivel, quem tem unhas tem unhas pra isso